Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza trhu a návrh marketingových opatření pro salon Paradis
Altmannová, Tereza ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Cílem této diplomové práce byla analýza trhu a návrh marketingových opatření pro salon Paradis. V teoretické části práce byl popsán pojem marketingu, analýzy vnitřního a vnějšího prostředí a dále byly rozebrány jednotlivé části marketingového a komunikačního mixu. V praktické části byla provedena analýza okolí salonu, včetně analýzy marketingového mixu a komunikační politiky. S pomocí dotazníkového šetření byly následně provedeny marketingové výzkumy s názvy Neinvazivní liposukce v Kolíně a okolí a Spokojenost zákazníka. V závěru práce byly veškeré informace a poznatky syntetizovány a uceleny do návrhu marketingových opatření a dalších doporučení, které slouží k celkovému zlepšení služeb nabízených salonem Paradis a zároveň k bohatší a spokojenější klientele.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.